Produkt dnia
KAWA THE ESPRESSO 100% ARABIKA 500 g
KAWA THE ESPRESSO 100% ARABIKA 500 g

62,00 zł

szt.
CZEKOLADA NA GORĄCO 1kg
CZEKOLADA NA GORĄCO 1kg

65,00 zł

kg
PUREE MANGO - puree mango 1ltr
PUREE MANGO - puree mango 1ltr

74,00 zł

szt.
KAWA YOUR WISHES - BIAŁA 500 g
KAWA YOUR WISHES - BIAŁA 500 g

62,00 zł

szt.
KAWA YOUR WISHES - RÓŻ 500 g
KAWA YOUR WISHES - RÓŻ 500 g

62,00 zł

szt.
HERBATA LOVE STORY - 250 g
HERBATA LOVE STORY - 250 g

64,00 zł

szt.
The Espresso  100% Arabika 1000g
The Espresso 100% Arabika 1000g

115,00 zł

szt.
HERBATA HOT & SPICY    - 125g
HERBATA HOT & SPICY - 125g

39,00 zł

szt.
The Seventy 500 g
The Seventy 500 g

57,00 zł

szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy  poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: biuro@yourcoffee.pl

Zwroty należy dokonywać na adres: YOUR COFFEE, ul Pułkownika Dąbka 8 lok 211, 30- 732 Kraków  należy dokonywać ich niezwłocznie. 

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni od jej zawarcia.

 

W celu odstąpienia od umowy postępuj według poniższych punktów: 

1. Napisz do nas maila z prośbą o formularz zwrotu.

1. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. 

Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając odstąpienie od umowy prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. Towar nie może być napoczęty ani uszkodzony. 

3. Wysyłka
ZWRACANY  produkt należy wysłać na adres:
YOUR COFFEE,
MS Group s.c. Sebastian Bartusiak, Paweł Kos

ul. Pułkownika Dąbka 8 lok. 211 
30-732 Kraków

4. Zwrot kosztów zakupu otrzymasz od nas  zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 

 

REKLAMACJE 

W celu zgłoszenia reklamacji skontaktuj się z nami po przez biuro@yourcoffee.pl , prześlemy Ci formularz reklamacji.

Twoja reklamację postaramy się rozpatrzyć jak najszybciej- ale nie później jak 14 dni od otrzymania od Ciebie wiadomości.

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl